Klikając przycisk 'Akceptuję Politykę Prywatności' wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie, przez Administratora danych, firmę PRO VITA Polska Sp. z o.o. Sp. K. danych osobowych zapisanych w plikach cookies i podobnych technologiach, stosowanych na stronie w celu marketingowym. Nie zwiększamy zakresu naszych dotychczasowych uprawnień, a Twoje dane są nadal bezpieczne. W każdej chwili możesz wycofać zgodę oraz skorzystać z innych przysługujących Ci uprawnień. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami o nich na stronie Polityka Prywatności.

Autoryzowany serwis
aparatury medycznej

Ilustracja - Serwis - Strona Serwis / www.sprzetmedyczny.pl/serwis

Serwis

Prowadzimy profesjonalny serwis urządzeń medycznych realizowany przez specjalistów mających wieloletni staż pracy z aparaturą medyczną oraz przeszkolenie i certyfikację naszych producentów.

Ilustracja - Obsługa klienta - Strona Serwis / www.sprzetmedyczny.pl/serwis

Obsługa zdalna

Udostępniamy możliwość zdalnego dostępu serwisowego przez naszych inżynierów do wszystkich instalowanych systemów medycznych sterowanych w oparciu o komputery lub tablety. Dzięki temu jesteśmy w stanie przyspieszyć naprawę i zminimalizować okres wyłączenia urządzenia z bieżącego użycia w placówce.

Gwarancja

Wszystkie nowe urządzenia medyczne w naszej ofercie są objęte gwarancją. Licencjonowana obsługa serwisowa w PRO VITA świadczona jest zgodnie z wymogami, standardami i procedurami dostawcy sprzętu.

Ilustracja - Gwarancja - Strona Serwis / www.sprzetmedyczny.pl/serwis

Normy bezpieczeństwa

Nasz serwis wraz ze sprzętem dostarcza kompletny protokół bezpieczeństwa urządzeń medycznych według norm europejskich: IEC/EN 60601-1 oraz najnowszą IEC 62353 / VDE 0751. Analizy dokonywane są najnowocześniejszą aparaturą Seaward Group UK.

Ilustracja - Normy bezpieczeństwa - Strona Serwis / www.sprzetmedyczny.pl/serwis

Jak wykonać zgłoszenie serwisowe?

Przejdź na stronę

Przejdź na stronę: www.serwis.sprzetmedyczny.pl.

Wypełnij formularz

Wypełnij formularz zgłoszeniowy online, podając szczegóły dotyczące interesującego Cię urządzenia.

Wyślij zgłoszenie

Wyślij swoje zgłoszenie serwisowe. Następnie skontaktuje się z Tobą nasz Specjalista ds. Serwisu, który zajmie się Twoją sprawą.

Ilustracja - Zgłoszenie serwisowe - Strona Serwis / www.sprzetmedyczny.pl/serwis

Zgłoszenie serwisowe

Wypełnij dokładnie formularz i wyślij go nam. W taki sposób będziemy w stanie szybko rozwiązać problem, jaki wystąpił w Twoim przypadku.

Przepisy prawa dotyczące serwisu

Informujemy, że od dnia 18 września 2010 r. obowiązuje Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych. Reguluje ona między innymi odpowiedzialność użytkowników wyrobów medycznych i nakłada na nas, i Państwa pewne obowiązki.

Zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale 11 Ustawy o Wyrobach Medycznych wyrób powinien być właściwie dostarczony, prawidłowo zainstalowany i serwisowany oraz używany zgodnie z przewidzianym zastosowaniem. Użytkownik takiego wyrobu ma obowiązek przestrzegania instrukcji używania, jak i również przeprowadzania regularnych przeglądów technicznych, w tym również regularną wymianę części eksploatacyjnych (zgodnie z zaleceniami producenta).

Dodatkowo ustawodawca zobowiązuje nas, jako importera i dystrybutora sprzętu, do wyznaczenia podmiotu upoważnionego do przeprowadzania czynności serwisowych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Podmiot ten musi posiadać niezbędną wiedzę, sprzęt i odpowiednio wyszkolony personel do fachowej instalacji, okresowych lub doraźnych: konserwacji, obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa.

Informujemy, że jedynym podmiotem upoważnionym do wyżej wymienionych czynności serwisowych dla wyrobów marki Xoran, Kröber, Inogen, MGC Diagnostics (MedGraphics), Gemss, Compumedics, Restech, GM Instruments, Fiagon, KSP, Joimax, Uromed, Mitaka na terenie Polski jest firma Pro Vita.

WE ARE

A PROUD PART OF PRO VITA GROUP